Czy warto stawiać stojaki reklamowe z plexi?

Dobra reklama pozwala nawiązać kontakt z klientem i szeroko poinformować go o możliwych usługach danej firmy. Przedsiębiorcy i eksperci wizerunkowi sięgają po różne chwyty. Czy stojaki reklamowe z plexi mogą się do nich zaliczać?

Okazuje się, że to bardzo prosty i uniwersalny sposób reklamy. Klienci nie boją się korzystać z ulotek i jeśli widzą właściwie zaopatrzony stojak, chętnie sięgną po broszurkę. Jest to już wykazanie inicjatywy! A o inicjatywę zdecydowanie marketingowcom chodzi. Należy jedynie zwrócić uwagę na kilka istotnych kwestii. Po pierwsze, stojak musi być postawiony w odpowiednim miejscu. Najlepiej takim ogólnodostępnym, gdzie każdy może swobodnie podejść. Nie może jednak zawadzać i plątać się pod nogami, bo będzie wywoływać irytację. Powinien być dyskretnie ustawiony z boku, lecz zarazem w centralnym punkcie widzenia. Warto również zwrócić uwagę na jakość plexi, tak, by stojak był wytrzymały i prezentował się estetycznie. Wszak wygląd jest jedną z najważniejszych części marketingu.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć jestem Eliza Jackowska! Prowadzę bloga o mediach i reklamie! Wpisy jakie tutaj zamieszczam dotyczą mojej pracy w mediach. Jeśli podoba Ci się forma bloga to zachęcam do komentowania.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.